Lurre

Hej mina söta läsare! :)
Sitter här framför burken å har bra tråkigt.. känns som att morrondagen lär bli mycket roligare! Trött är jag också, så blir nog inte sängen alltför sent idag.
Hela dagen har varit lugn också, Sarah var hit en sväng, å idag var vi nog båda två på riktigt bushumör! Hihi, sooom vi skrattade! ;D Ojojoj, vad rolig vissa saker kan vara. :p
Sen blev det en sväng till järbo kyrkogård med mamma å pappa, till mormor å morfars grav. Inte varit där på ett tag, så kände det var på tiden.. Blev inte så långvariga dock, pga kylan ute. Sen blev det Willys, å hem! Blev sugen på potatisgratäng ikväll, så det gjorde jag tsm med kött å bea! Mums!
Imorron är det nyår, Sarah kommer hit å vi fixar oss tsm först. Sen kommer Camilla å Tove, vi tänkte åka och käka ute någonstans. Sen får vi se om det blir fler med, åså drar vi till TobbeSam på fest! Kulkul! :)
Får väl se om någon på festen är nykter också så jag slipper vara ensam, men annars klarar jag mig säkert bra ändå. ;) Men alltid roligare om åtminstone en till är det!

Nuu blir det bara lugnt innan sängen, vi hörs väl kanske imon, annars nästa år. ;)
Ni får ha en helt underbar nyårsafton! :)

Lilla jag.. är jag lik mig? ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0