Kuul :)

Hejss :)
Sen jag skrev sist har jag fått ihop lite över en dataskriven sida.. jag lät Cissi läsa det jag skrivit, hon gillade det, så det är väl bara att fortsätta i samma takt då. För övrigt så var hennes otroligt bra skrivet med! Så har jag hunnit med en promenad med Sarah. Otroooligt skönt ute lär jag säga! :)
Så fick jag nyss ett samtal från en mamma till två flickor som jag var och jobbade hos på deras förskola i våras, och lite på försommaren. Nova å Hailey heter dom, två jättegooa små pärlor :) Mamman undrade om jag ville vara barnvakt på torsdag kväll, självklart ställer jag upp. Får jag träffa de söta pluttarna igen som jag tänkt mkt på, så det ska bli skittrevligt! Så imorron åker jag å Camilla in till köpis på förmiddagen, vi tänkte kika runt lite, får se om man hittar något.. Camilla åker sen hem med bussen för hon ska jobba, och jag blir i min tur upphämtad av Anna (deras mamma), så ska vi åka till Novas skola å fika där å hämta henne. Sen åker vi hem till dem, så jag får se hur de bor och att jag vet vart jag ska sen på torsdagen.. blir kanon, ser verkligen fram emot det!

Nuu ska jag sätta fart med pluggandet så jag kommer lite längre med läsloggen.. andra avenyn kl 9!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0