Jahaaps

Hej svejs! :)
Sitter hemma å gör inte alltför mkt, bonde söker fru blir kl 20. :)
Annars idag blev det köpis med Camilla.. tycker det överlag var rätt dåligt med kläder man ville ha, medan Camilla hittade en massa. Men sen åkte hon hem, å först då hittade jag lite plagg jag med :) Senare på eftermiddagen så mötte jag upp Anna och de två småpluttarna Hailey och Oscar. Vi åkte till skolan å där fick jag träffa söta Nova, även Kalle som jag också hade på dagis i våras, och som är storebror till Oscar. De bor även grannar med tjejerna, och leker ofta tsm. Sweet sweet. Så fick jag följa med hem till dom en sväng, treevligt. Imorron får  vi umgås mera :))
Före det är det skola imorron.. aporopå det borde jag läsa i en bok till dess! Så det ska jag göra strax.

Bild från finsittningen.. Jag, Sarah, Cissi, Emelie, Matte mfl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0