higher

Lyssnar på vinnarlåten från årets Idol, "Higher". Först gillade jag den inte så mkt, men tycker den är fin nu! :)
Söndag idag, ska ta å duscha å laga käk strax. Så kommer Sanna hit sen :) Å slutligen Viktor. Som jag saknat honom <3 Var 8 dagar sen vi sågs, men känns som mycket längre.. hmm just det, 8 dagar sen. Viktor är ju 8 dagar yngre än mig, alltså är han lika gammal idag som jag var sist när vi sågs. ;) Han kommer bli glad nu om han läser detta. :D HAHA! ;D
Vi ska nog ut å äta ikväll iaf, å sen ev hyra film! :) MYS <3

Ska väl ta å ringa Sarah strax med, höra hur gårdagen var. :)

Nu dusch!
Tjaarråå!

Kommentarer
Postat av: Litle-Sanna :P

ja... så var man här då =)...:P. Hoppas pizzan smakar bra =P... kramiz

2009-12-27 @ 18:35:14
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0