hatar dig

Jag hatar min jäääävla fiiiiiiittdator! F U din fule fan! Haka upp sig gjorde den nyss, så var tvungen å starta om. Blää! Blev lite skrik å slag här nyss. Lite tacksam är jag dock för att den funkar igen nu.. vad skulle jag göra utan den liksom?! Gah!
Äntligen klar med kursportföljen iaf. Åker in vid 10tiden imon å lämnar in den, å hämtar hemtentan. Hoppas den inte är alltför dryg! Imon fyller Camilla 19 år också, min lilla sis. Eller om bara några min rättare sagt, det är ju strax måndag! Grattis grattis hjärtat <3
För övrigt blev jag lite avis på alla folk som skulle gå ut igår, medan jag kikade film med Sarah å Sofia. Men idag känner jag att fan vad skönt å haft en nykter helg! Vi såg iaf "På spaning med Briget Jones och Tretton". Helt okej, blir såå deprimerad av den där tretton-filmen bara, samtidigt som den har ett budskap! Å alltid mys med de två brudarna :) Gick vid ett-tiden å vid tre-tiden kom Viktor.. full å rolig var han. ;) Sötnos. <3
Idag har vi bara degat å varit på donken. Thomas kom hit å hämtade Viktor, även bror Stefan var här på besök en sväng. Nice! Ikväll har jag pluggat..
Har fått bilderna av Sarah nu, från förra helgen när vi förfestade hos Cissi å var ut i gävle. Så dom slänger jag upp! Sen ska jag stupa i säng tror jag..










RÖÖJJ ;D



I love my dress!


Bussfärden på väg hem, nån kompis till en Sarah känner som slängde sig över oss. Jag ser inte ut att uppskatta :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0