God Jul!

God Jul på er alla! :)
Hoppas ni haft en mysdag!
Sitter hemma nu, ligger å kikar på en rolig film på trean samtidigt som jag slumrade till lite nyss. :p Men nu ska jag kika klart på den, sen blir det nog sängen om inte alltför låång tid. Seg idag..
Umgåtts med familjen hela dagen. Kikade på Kalle Anka, åt mat, öppnade julklappar.. samma varje år :) Jag fick lite pengar, presentkort, parfym, godis å en väckarklocka.. tidigare i veckan fick jag ju en klänning av Sarah också :)

Imon blir det bara lugnt på förmiddagen, på eftermiddagen kommer Sarah hit, å sen Camilla också. Vi ska på en förfest hos en Sarah känner, å sen slutligen lobby. Usch kommer vara sååå mycket folk där imorron.. å jag nykter. Får se om man orkar stanna hur länge som helst, känns som det blir mest sitta å snacka imorron bara, å inte dansa alltför mkt :p Kommer vara sååå varmt!

Jaa nu ska jag kika klart filmen.. hoppas ni haft en bra dag å en fortsatt bra jul! :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0