feeeel

Sorry för mitt felskrivande inatt, det är ju lördag idag ju, å inte söndag! Sköönt! Man blir virrig på julhelgerna å blandar ihop dagarna :p Så var jag på lobby igår dessutom, å det brukar alltid vara på lördagar annars.

Idag blir en lugn å skön lördag iaf, får se vad som händer. Blir riktigt lugnt, sålde min annandagsbiljett till lobby till Sarahs kompis, så det var ju bra när jag inte hade någon lust alls att gå ut idag. Imorron kommer LillSanna hit iaf, å umgås med mig en sväng. :D Kul! Den söta bruttan har jag inte träffat sen.. ja när fasen var det sist?! :S Jag minns inte ens.. Kul ska det bli iaf! :)

Jaa nu ska jag ta å göra nåt annat..
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: LillSanna

Ja du.. när var det sist? Ett bra tag sen i alla fall... ska bli kul att komma till dig imorgon :D! Ses imorrn då Bruttan ;-)! Kramelikram!

2009-12-26 @ 23:49:13
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0