...

HEJ!
Sitter hemma å kikar lite på "Svenska hjältar".  Blir lite tårögd när jag ser det. :S Så himla starkt och bra gjort hur folk kan agera i vissa situationer!
För övrigt blev det skolan en snabbis idag, hämtade hemtentan. Den verkar inte så jobbig som jag trodde den skulle vara, men den är säkert svårare än jag tror den är. Tänker sitta med den så mycket som möjligt imorron! Vilken rolig dag jag kommer få.. not! På torsdag är det över för ett tag iaf. Tvätta ska jag också göra imorron..

Annars idag blev det hem till Sis som fyller år, lite fika och mys med kissarna. Fick jag träffa farmor också!
Vad har ni för planer i veckan då? Jag har inget speciellt inplanerat, öppen för förslag med andra ord! Fortfarande inge festsugen dock, det står jag nog fast vid att jag håller mig till på juldagen. :)

Mååste bara slänga upp denna vackra låt. Var med i finalen i melodifestivalen 2008.. då gillade jag den inte, tyckte inte alls den skulle gå till final. Men ju mer jag lyssnade på den sen, sååå vacker! Framförd av Sibel också, var med i Idol 2004. Hon har ju guuudomligt vacker röst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0