dan före dopparedan

Hallooj!
Ska alldeles strax ta å sova, måste kladda ner ett litet blogginlägg först bara.
Har väl inte gjort mycket alls idag, pappa var snäll å skjutsade in mig till valbo mot kvällningen så jag kunde vara barnvakt. :) Fick träffa de små sötpluttarna igen, och vi var hos grannarna och kikade film. Alvin å gänget, bra rolig film det. :D Men de två minsta var inte spec intresserade av filmen, de var mer på bushumör. :p Sen gick jag hem med Nova å Hailey, de var inte spec intresserade av att sova heller, ville ha musik på å pyssla med gosdjuren. Så kom deras föräldrar hem sen vid 9tiden, å jag fick skjuts hem av deras pappa! Snällt! :)
Så kom jag hem, kikade på en bra film på trean, å sen var det andra avenyn såklart!! :) oh yees.

Nu är det dan före dopparedan.. Camilla är sugen på att dra in till köpis imon, får se om vi får nån skjuts, pallar inte sätta mig på en buss å åka dit. Inte så sugen på å dra dit överhuvudtaget heller, säkert bra med folk. :S Men vi får se.. I mellandagarna lär jag ju dit iaf, ska ev handla en digitalkamera då tänkte jag. :) Så får jag hoppas jag får ha den längre än 5-6 dagar som jag fick ha sist.. fuck u som tog den!!! :O Lär ju blivit stulen iaf, fanns ingenstans i huset när vi letade.. less blir man ändå när man bjuder folk på fest, å sen får man sånt tillbaka! Menmen, det var ju ett antal månader sen nu.. men blir less när jag tänker på det!
Jaja .. :p

Sooova var det som gällde.. godnatt alla :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0