<3

Tjooho :)
Blev aldrig nåt skrivande igår, alldeles för mycket plugg blev det då istället. Jag vet inte om jag får göra en omtenta på det där sen, vi får se, jag känner jag har en bra anledning till att inte ha fokuserat så mycket på det också, efter beskedet jag fick ;D Nyfikna?! Jag är så sjukt glad å lycklig iaf :) Mår så himla bra! Vill att tiden ska gå lite snabbare nu.. ;D

Hihi :)
Bara mys å lugnt med Viktor ikväll, wonderful! <3 Imon åker vi nog till hofors.. Får se vad som händer i helgen, har inga riktiga planer. Har ju fått jullov nu, så ska ta vara på det å bara ta det lugnt! Skööönt! :)

En vecka kvar till julafton :)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sanna - the litle one

Ååå vad skönt med jullov! Det får jag 13.00 på lördag :/... men jag är glad just nu att jag har en dag till att plugga på hehe =P.. känns som det behövs faktiskt :P. Längtar till julafton som bara den!

Kram på dig gumselumsan :)

2009-12-18 @ 00:02:46
URL: http://sannawelen.blogg.se/
Postat av: Bäjzkearv

MILF!

2009-12-18 @ 01:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0