21 december

Jaa, nu är det nära till julafton.. känns inge spec för min del, mys med all snö ute och allt, men jag har ingen riktig julkänsla. Ska slå på lite julmusik så kanske den kommer. :) Julafton om ett år ser jag mer fram emot, det kommer bli helt perfekt. :D
Kalle Anka är lätt höjdpunkten på julafton, enligt mig. Ett måste att kika på det varje år ju, alltid lika mysigt! Det har jag gjort i 22 år, kommer nog aldrig klara av å missa det. ;D
Kikade på Hide and Seek igår innan jag lade mig å sov, himla bra film det. Lääskig på slutet också, men gick bra att sova ändå. :)

Idag kommer Sarah hit, min söta underbara Sarah, som alltid finns här för mig. :) Vi ska ha lite julmys tänkte vi, byta våra julklappar med varandra, äta lite mat å ev kika på Sunes jul, om vi hittar det på DVD. Jag älskar Sunes jul, varför var alla julkalendrarna så mkt bättre förr? Lika barnprogrammen också! När jag var liten var det Björnes magasin, Disneydags, Fångarna på fortet, Småstjärnorna å en massa kul å kika på! Dagens bolibompa å barnprogram överhuvudtaget är enligt mig inte alls lika bra numera. Kikade på det för några veckor sen när jag var barnvakt.. barnen verkade roade iaf, det är väl huvudsaken :)

Annars har jag inga speciella planer nu dagarna innan jul.. på juldagen går vi ut på lobby, kommer vara mkt folk å drag där. :) Ut å dansa nykter ska jag göra, blir fingemang det! Får se om jag orkar stanna kvar ända till stängning... Har inte hunnit fundera så mkt på kläder till det heller. Kanske tar min svarta å vita klänning som jag köpte för inte allt för länge sen, den är sweet. :)

Nuuu ska jag starta igång lite musik å duscha!
Hoppas ni får en underbar dag, det ska jag ha. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0