YEAH.

Hahah, fyfan vilken härlig kväll det var igår! :D Ojoj! Älskar hofors å folket där! Dom är underbara!!
Började iaf grilla hos Sarah vid 6tiden, jag, Camilla å Sofia å Elof kom också. :) Så drack vi lite, mysmys! Sen vid 8tiden så hämtade bror upp oss å skjutsade oss ut till skogen i Barkhyttan ;) Var såå kul, dom hade satt upp partytält å jättestor tomt att röra sig på. :D Så det var skitbra.. Jag å Camilla var galnast som vanligt! HAHAHA, dom lär undra vad det bor för galna folk i sandviken egentligen. Men seriöst, vet fler säger det med, att hoforsbor är såå mkt enklare än sandviken å gävlebor. Det är så, dom är mkt lättsammare å socialare, å lättare att lära känna tycker jag. Då snackar jag väl om tjejer mest, inte för å nämna nå speciella tjejer i sandviken å gävle såklart, men snackar allmänt, det är mkt enklare att få kontakt med tjejerna där tycker jag. Inte alls så bitchiga å osociala som många tjejer här kan vara. Så det är kuul tycker jag ! Killarna är väl oftast likadana vart man än är dom.. :p
Jajaa, hade iaf en toppenkväll. Blev lite för full, haha :D Härjade å levde om som vanligt.. snodde nån stackars killes mössa hela tiden, bara för jag ville ha ett kort på mig med den! Men det fick jag inte, för den skulle han sno heeela tiden. :( HAhah. Så vart lite sur på han.. tog hans mössa å sprang en bra bit sen, in i skogen å, haha :P Camilla stod lite längre bort då, hon hade blivit lite förvånad när jag kom springade med en grön mössa på huvudet, å en ilsken grabb efter mig. :P HAHAHHA :D Jag är seriöst galen! Fick höra av Sarah idag att vi hade knuffat varann dessutom.. shit, har jag inget minne av. :P Säger då det.. Fick iaf skjuts hem av Pelle vid 3snåret, jag Camilla å Sarah. Vet inte riktigt hur länge festen höll igång sen, men började väl försvinna fler å fler då iaf. Sofia å Elof tog 1bussen hem dom.
Jadu ikväll blir det lugnt iaf, jobbar till 21 å börjar 7 imorron. Inte så pepp, men men.
Ha en bra dag!
Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0