Update.

Mm, inget skrivande på hela dagen igår heller.. :P Jag var inte hemma överhuvudtaget, först var det skola hela dagen. Sen direkt efter det samlades vi gruppvis, å började förfesta lite. :) Senare på kvällen var det vinbrännboll, men jag har fortfarande ont i min fot så jag struntade i å vara med. Men vi hade trevligt iaf, satt där å pratade å drack. Jag råkade bli lite för full dessutom, jag som tänkte ta det rätt lugnt. Blev bjuden på vin åså. :P Gick till tältet senare, var väl inte skitmkt folk igår.. spec inte då innan vi drog. Men blir ju så när de flesta börjar 8.30. Idag är jag heees. Men inte på värsta viset iaf, tur det. Mattias kompis Lina hämtade iaf upp oss vid 00.30tiden, så satt jag vid datorn å flummade ett tag innan jag stupade i säng.. Yess yes! Så idag började vi inte förrän kl 13, så jag fick ta 12bussen in. Segt med buss, van å åka bil nu ju. Spöregnade gjorde det å. Slutade kl 16.30, sen ikväll har jag tagit det riktigt lugnt. Småpluggat lite. Sarah kom förbi å gjorde mig sällskap också. :) Imorron har vi en Skriva lektion, och en föreläsning på eftermiddagen. Och på fredag ska vi samlas gruppvis och ha eget arbete.. :) Så kommer ses redan kl 8 då, så får man gå hem tidigt. Måste ju hem då å förbereda inför kvällen. ;)
Men nu äre dusch å säng som gäller!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0