Trööött

Jo ni, nu är jag veerkligen trött. Inte sovit många timmar alls de senaste nätterna. I torsdags natt till fredag sov jag dåligt, fredagnatten till lördag sov jag inte mkt för man visste man skulle upp, lördagen till söndagen sov jag som sagt mellan 6-10, å igår somnade jag 11 å sov till 6.15. Så snaacka om trött jag var idag på jobbet, höll verkligen på att somna flera ggr. :S shiiiit. Men jag lyckades hålla mig vaken! Istället sov jag två timmar på eftermiddagen när jag kommit hem, ååh vad det var sköönt! Såå behövligt. Sen ikväll köpte jag sallad på viking, såå gott. Sen åkte jag hem till mamma, min mammas moster från sthlm var där. En rolig tant. ;D Så jag å Camilla satt å såg Lotta på liseberg med henne. Kom precis hem igen nu. Ska väl sooova, fortfarande oerhört trött!
Jobb imorron igen, sen ska jag åka till köpis med Sarah, ska kika om jag hittar nåt snyggt att ha på mig på fredag, på Stinas fest. Sen ska det köpas alkohol och någon liten present till Stina. Jag, Sarah å Camilla tänkte iaf grilla å förfesta hos Sarah på fredag innan vi drar till festen, kanoners. Länge sen jag åt grillat nu! ;) Mums.
Kom iaf fram till idag att den här helgen blir den 12e helgen som jag dricker. Jag har med andra ord inte haft en nykter helg sen den 16 maj. Shit, haha. Druckit alla helger hela sommaren, och även vissa onsdagar. Men det blir ju lätt så.. fan ska man sitta hemma för nykter en helg, när det är sommar å man är singel? ;) Blir lugnare nu till hösten när man ska börja skolan åså också. :)
Blir fint väder de närmsta dagarna iaf, å jag är ledig onsdag å torsdag. ;D
Neej nu väntar sängen iaf!
Hörs imorron ;)
Nattinaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0