Tjabba!

Jag är så kass på att skriva numera.. :S har fått en bloggtorkarperiod tror jag! Ska försöka skärpa mig!!!
Fredagen har jag redan skrivit om, igår orkade jag aldrig åka in. Foten gjorde ont, och gör det fortfarande efter mitt hopp i fredags. Hoppas det blir bättre snart, vill ju kunna gå utan å halta. Men det får jag hoppas.. igår kväll gjordes inget spec som sagt, Camilla kom hit, vi vandrade till Ica Maxi, sen åkte vi hem till mor å fars place. Kikade lite på Final destination 3, men den är så seg emellanåt den filmen, så vi orkade inte mer. Annars gillar jag dom filmerna väldigt mkt! Sen åkte jag hem å kikade på slutet av Den gröna milen istället.. lika sorgligt som alltid. :/ Så idag har jag tagit det väldigt lugnt.. hade varit skönt med en promenad, men orkar inte gå för långt nu. Så Sarah kom förbi på eftermiddagen, så gick vi ner till Ica. Så har jag fått köpa lite böcker av henne idag med, hon går ju andra året, perfekt så jag får köpa böcker billigare av henne, som jag skulle behövt betala mer för annars. Imorron är första riktiga skoldagen! Lite pirrigt, får se vilka jag hamnar i samma klass som. Hoppas det blir någon som jag pratat med åtminstone.. Jag hoppas jag hamnar i samma klass som Matte, men det kommer jag säkert inte göra bara för det. :P Jaja, det ordnar sig. Annars ikväll har jag å Sarah bara glott på film, tv å umgåtts. :) <3
Är ju nollning nu i veckan med, men imorron orkar jag nog inte vara med.. ev på tisdag då det är vinbrännboll. ;) Haha kan bli kul! Synd jag inte gillar vin bara.. :P Sen imorron ska vi skriva upp oss på middagen å finsittningen som är på fredag. Jag, Matte och Sarah ska gå. Blir nog skitkul! Å kåren efteråt. ;) Mkt kul som händer nu.. :)
Justja, jag sa aldrig att min mobil har hittats! Joo nån hade hittat den å gav den till min gruppledare, så den fick jag tillbaka i fredags. :D hihi skitbra! Hade saknat den så mkt, synd jag hann köpa en ny bara. Men får väl ha den i reserv så länge.. man vet ju aldrig vad slarviga fylleullis lyckas med igen. :P
Vi knäppte några få kort med Mattias mobilkamera i fredags, jag kan bjuda på fyra. :P
Men nu blir det chill tills jag ska sova!
Natti !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0