Tagga krök.

Yesbox, imon äre middag, finsittning å lite krök som gäller. ;) Tihi. Ovanligt för å vara mig va? Varit så himla mkt nu på senaste tiden, bara för det varit nollning å sommar. Nu närmar sig hösten med stormsteg snart, så snart kommer jag bli lugnare på den fronten. ;) Men jag ser verkligen fram emot morrondagen! Var tänkt att jag, Sarah å Matte skulle förfesta hos Cissi, partypinglan som jag hade skitskoj med i tisdags när vi var på vinbrännbollen. :D Men nu verkade det som det blir ändrade planer, att vi åker direkt in till gävle istället. Blir kul vilket som. :)
Haft en trevlig dag i skolan, hade en Skrivalektion som det heter, å läraren var verkligen skitrolig! Haha. Sen hade vi en föreläsning på eftermiddagen... inte riktigt lika kul! :p Jaja. Så annars idag har jag tagit det rätt lugnt, jag å Sarah var till systemet en sväng, sen åkte jag hem till Camilla och åt sallad å har bara umgåtts ikväll. Skönt! Nu ska jag snart sova. Ska ta halv 8 bussen in till gävle imorron, vi har eget grupparbete så vi bestämde vi skulle ses kl 8. Bättre å ses tidigt så får man gå hem tidigt. Skulle tippa på att jag är hemma igen vid 12tiden. Naaajspraaaaaaajs som Camilla brukar säga. ;)
Men nu blir det soooova!

Jag tycker verkligen om denna låt! Kan lyssna på den om å om igen... hörselorgasm. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0