Seg söndag

Jag ogillar söndagar... skarpt! För det mesta iaf. Idag är en typisk segsöndag.. Var å käkade på viking med Sarah, sen hämtade mamma upp mig så åkte vi till järbo och kyrkogården, där mormor å morfar ligger. Var ett tag sen jag var där, så.. Sen har jag baara varit hemma å chillat riktigt ordentligt. Läst en text jag ska läsa till imorron.. Har uppgifter att göra till nästa måndag med, i skrivandekursen. Men funderar om jag ska börja redan ikväll.. så himla skönt å ha det klart sen! Än å bara skjuta upp sakerna..
Igår blev det utgång iaf. :) Var väl helt okej, inte jättekul. Bra himla less på lobby nu är jag! Tacka vet jag gävle. ;) Camilla kom hit först iaf, vi blev hämtade efter ett tag av Empis, som skjutsade oss till Sofia, så hämtade vi upp Öste på vägen också. :) Drack å hade trevligt.. vid halv 12tiden åkte vi till lobby. Jag å Camilla, Sofia å Öste stannade kvar en stund å väntade på att Isse å hennes pojkvän skulle komma, så kom dom nån halvtimme senare. :) Efter lobby så ringde Sarah, hon hade varit ute i gävle och kommit till sandviken så hon följde med oss till donken och åt. Jag har fortfarande sjuukt ont i min fot, går ju aldrig över. :S Så jag måste ringa doktorn imorron.. Men iaf så hoppade jag upp på nån okänd killes rygg, så slapp jag gå till donken åtminstone. :P Haha! Smääärta. Jaja. Nu är det skola igen en hel vecka framåt! Ledig på onsdag var jag, men den dagen innebär väl iaf en massa plugg hemma istället. :p Jag känner jag har tappat livsgnistan nu igen... Har haft en underbar sommar och allting, men nu känns allt bara så deprimerande, är väl för att hösten är på väg? Skulle behöva något nytt i mitt liv kanske.. :S Något som får en att le bara man tänker på det, som får det att pirra i magen och vara glad jämt. Något som får en att rodna, och vara lycklig. Ja, vad låter det som? En pojkvän kanske.. ;) Det vore nice att bli kär helt enkelt! Det tråkiga är att jag just nu inte har det minsta intresse för någon.. Men jag hoppas det kommer snart! ;D Jag såg en stor fet groda när vi festade i fredags (obs, en riktig), jag kanske borde kysst den? ;) HAHA! ;) Men det är ju verkligen så, många grodor ska kyssas innan man hittar sin prins. Ojoj, vad jag babblar. Nu ska jag laga mat! Plättar med sylt står på menyn idag!
Ha en trevlig söndagkväll folket!
Btw, denna bild är vacker! Och från en film från år 1970, rätt seg film men ändå fin på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0