Seg dag.

Tjohoj!
Sitter hemma nu med sis, vi har varit ute å gått en sväng. Riktigt skönt väder ute! Varit en riktigt seg dag idag, känns mer som söndag än måndag idag tycker jag. Igår kväll blev det iaf en promenad med Daniel, sen gick vi till mig å kollade på tv hela kvällen, trevligt! :) Idag har jag hållt mig inomhus hela dagen, förutom nu ikväll.. På onsdag börjar skolan. Eller rättare sagt, uppropet är då, å nollningen börjar som kommer pågå 9 dagar framåt. Första lektionen är väl inte förrän om en vecka idag tror jag. Det är blandade känslor inför skolan, känns rätt pirrigt lär jag säga. Men det ska bli skoj också! Träffa massa nya ansikten å allt. Imorron ska kära Sarah skjutsa mig så jag får se vart allt ligger åså. Annars imon har jag inga plans, blir väl å gå å vara pirrig å förbereda lite bara..
Nej, ska väl vara lite social med sis nu.
Sköt om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0