Pirr pirr.

Jaa, nu börjar jag bli lite pirrig i kroppen. Imorron är det dags för högskolan! Har inte pluggat något sen 06 när jag tog studenten, så känner mig redo iaf att börja igen. Hade aldrig orkat plugga vidare direkt, det är nog nyttigt att jobba några år innan tror jag. :) Men det där är ju så olika från person till person, en del känner istället att dom vill fortsätta direkt så dom är klara sen, också smart tänkt. Jag tänkte ju göra det redan då hösten 06, men ångrade mig sen där på sommaren. Så nu är det dags! Imorron åker vi dit, prickar av oss å delas in klassvis. Får höra lite om nollningen osv, som börjar imorron kväll.. Matte som gick i min gamla klass på BF ska ju börja plugga han med, men till fritidspedagog. :) Så vi har iaf upprop åså samtidigt, så snäll som han var så får jag åka in med han imorron. :) Jaa, får se vilka dagar man orkar vara med på nollningen då. Vill ju vara med några dagar iaf så man lär känna lite folk. ;D Var iaf in med Sarah idag på eftermiddagen och tittade vart skolan ligger åså, så jag vet vart vi ska imorron.. Verkar vara mkt byggnader att hålla reda på, men som tur är är man nog oftast i samma byggnad. Mysig caféteria var det å. :) Jaa. Sen blev det systemet, å nu sitter jag hemma igen. Blir mcdonalds senare med sis, vi är snart stammisar där. ;) Sen blir det väl lägga sig i hyfsad tid ikväll.. om man nu kan sova något?
Den här sommaren jag haft nu har iaf varit en av dom bästa i mitt liv! Har haft så himla himla roligt, umgåtts med dom bästa människorna, träffat nya trevliga ansikten och jaa. Önskar den aldrig tog slut. Men inget varar ju för evigt.. :)
Nu ska jag läsa lite i Frida story, den underbart bra novelltidningen!
Hörs nog senare! ;)
Tjingen

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du har gjort min sommar till den bästa gumman! Du är absolut bäst! Kram<3

2009-08-18 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0