Orkar inte..

Näääe vetu vad, jag orkar inte blogga nå idag. Får ta igen det sen. :) Just nu tänkte jag faktiskt bara gå å lägga mig så tiden går fort å det blir morron å feeeest ;) Men först ska det jobbas 7-14. Sen vid 17tiden, drar jag å Camilla å kanske Sofia hem till Sarah å förfestar å grillar. Vad gooott det ska bli med grillat!!! Finns det nåt godare?
Finfint väder har det varit idag, på förmiddagen tvättade å städade jag bara. Satte mig ute å solade en stund också. Sen vid 3snåret hakade jag med Camilla till arbetsförmedlingen.. hon var där å skrev in sig. Jag har aldrig varit där förut, å jag hoppas jag för allt framtid kommer slippa behöva gå dit. Verkar vara ett jobbigt ställe. :S Sen så åkte vi hem till familjens place, jag å Camilla delade på en pizza, sen gick vi ner till stenbryggan för att bada. Trodde vi iaf, det var iskallt i vattnet så blev inte mkt av den saken. Fan, jag badade ju igår å då var det rätt så skönt. Konstigt, konstigt. Sen ikväll har hon färgat mitt hår.. blondie blondie ;) Men utväxten blev inte så ljus som jag tänkt mig. :S Får köra en till omgång sen.
Som sagt blir det fest i hofors imorron. Stinas å Ulricas födelsedagspartaj ;) Det ska bli sååå kul, verkar komma mkt nya ansikten dessutom. Alltid kul å träffa nytt folk. Hoforsbor är oftast väldigt trevliga å roliga också tycker jag. :D
Får se om det bloggas något imorron.. Annars hörs vi på lördag. Blir inte fest resten av helgen iaf, jobbar till 9 på lördag å börjar 7 på söndag... jag hoppas iaf det fina vädret håller i sig. :)
Nääe sängen var det nu!
Godnatt Sverige !

Kommentarer
Postat av: En Bäjzkearv

"Näääe vetu vad, jag orkar inte blogga nå idag."



Och vad gör Ullis efter att hon skrivit den meningen? - Jo hon bloggar. Haha! :D



Vad ska du grilla? Jag vill också äta grillat! (Och nej, det finns nog inget godare i matväg!)



Sedan är det lite kul, och nästan gulligt när du avslutar blogg-inlägget med "God Natt Sverige". För jag menar, verkligen hela Sverige följer din blogg ;P



Hihihi!

2009-08-07 @ 08:08:11
Postat av: LillSanna

Ja du blondie, we have fun ;P! I helgen är vi i uppsala. Henrik jobbar och jag ska väl plugga kanske och träffa någon kompis här kanske och så... Vad händer i helgen för dig? Fest ikväll såg jag =).. Ha så kul! Kram kram kram

2009-08-07 @ 14:23:50
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0