Nollning.

Tjoho!
Då var jag hemma igen, efter första dagen på högskolan! :) Verkar bra å spännande. Matte hämtade upp mig vid 8tiden imorse, så for vi dit. Var mest bara information idag, fick lyssna å fick hur mkt papper som helst kändes det som där ute i korridoren. :P Var hyfsat med folk också.. :) Så fick vi träffa dom som håller i nollningen, dom berättade lite om det och sen betalade vi kåravgiften och åkte hem. Jag tänkte dra in ikväll på första nollningen, den börjar lite efter 17. :) Blir spännande.. Matte kan tyvärr inte hänga med in ikväll, han hade annat han skulle göra så jag får åka in själv. ;) Pappa skjutsar iaf.. Så ska vi väl delas in i nollningsgrupper å ha femkamp ikväll. Sen kanske jag skippar det imorron, och åker in fredagen direkt istället. Kul kul! Men ska väl göra mig iordning klart nu!
Ha en bra dag!
Den här låten är såå bra! Nästan bäst just nu. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0