Niiice.

Tjohoo!
Inte hunnit bloggas något idag, eller hunnit har jag väl men inte orkat. ;P tss. Bättre sent än aldrig. Blev jobb idag 7-14, sen var jag bara hemma å chillade hela eftermiddagen. Var så trött så lade mig å sov en stund där mot kvällningen.. hur skönt som helst! Så vaknade jag vid 18tiden, gjorde räkmackor, riktigt gooda! Sen hämtade sis å bror mig, så åkte vi hem till päronen. Jag å Camilla gick å köpte glass, sen gick vi ner till hedgrind å satte oss vid stenbryggan å glodde på vattnet. Vädret var ju inte det finaste idag iofs, så vi gick hem efter en stund. Gick till statoil igen å köpte chips å popcorn, sen satte vi oss å kikade på Bert den siste oskulden. Haha, bra film lär jag säga, man får ju skratta en del! Så kom jag hem för en stund sen nu.. Sitter å snackar med Danne, en kille från gbg vi träffade på krogen i maj. :D Han har en kompis som bor här, så på fredag kommer han hit med några kompisar å hälsar på deras kompis i en vecka. Ska åtminstone jag, Sarah å Camilla ut på krogen med dom. Gooa gbgare.. älskar deras dialekt! Jao, så i helgen blev det ett till partaj då! Ska bli såå kul å festa med dom! Men fredagen blir lugn. :) I
Imorron är jag leeedig. Sen jobbar jag kväll på onsdag, å dag på torsdag å fredag. Sen är jag klar med mitt work där. Får se om man blir inringd extra. Trivs ju bra där!

Jag beställde förresten denna snygga klänning från Nelly igår! Riktigt fiiin, eller vad säger ni? ;D
Nu ska jag sova i 100 år ! Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0