Lyckat.

Tjohejs!
Idag blev en ledig dag, skulle jobbat 7-14. Hade ställt alarmet på 6.30, gissa när jag vakna? 10.30. :S Hade ju mobilen på ljudlös så hörde inte när dom ringde heller. Piinsamt, men sånt som händer. :P Tyckte det var onödigt å dra dit tre timmar då när jag inte behövdes heller, så jag kanske blir inringd extra nån dag sen istället.
Blev köpis med Sarah istället, jag hittade lite småsaker iaf. Två t-shirtar, örhängen å en fotfil. :) Sen ikväll har det varit chill, var ute på en sköön promenad.
Imorron äre jobb.. Sen handla inför kvällen, vi ska käka tacos hemma hos Sarah då, jag å Camilla å kanske Sofia! :) MYS! Sen blir väl nån film bara. Jag är taggad inför lördag å partaj med göteborgarna! :) WEEE.
Men nu väntar sängen snart igen..
Naatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0