Lite shopping.

Tjena hej!
Är bra trött idag med, uuuh. Men imon får jag äntligen sova ut iaf, så sköönt å uppskattat känns det. Behöver verkligen det nu!!!
Idag blev det jobb igen, vaknade runt halv 7, somnade dock om och sov till tio i sju. Å började ju klockan sju, så blev att ringa dit å säga man var lite försenad. Dagen gick rätt fort iaf.. Sen åkte jag, Sarah å Camilla till köpis. Jag hittade en fin topp att ha på Stinas och och hennes vän Ullis partaj på fredag, samt örhängen, en liten väska å lösnaglar. :) Så dåå var det klartt !
Ikväll hyrde jag å Sarah tre filmer på Hemmakväll.. Bröllopsduellen, My best friends girl och nya Fredagen den 13e. Kikade bara på bröllopsduellen ikväll, orkade inte mera sen. Dom andra två får bli imorron kväll, fredagen den 13e har jag redan sett en gång dessutom, men den är väldigt bra!! Bröllopsduellen var iaf riktigt skön å rolig film! :)
Ledig imorron, ska tydligen bli fint väder. Så får se vad som sker, blir nog en skön dag på stranden kanske? ;) Bättra på brännan medan solen är här.. Vattnet är det nog rätt kallt i, men skadar ju inte å försöka bada.
Njääe blir nog fan sängen nu snart!
Godnatt Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0