Hyfsat..

Hej allihopa!
Igår var en hyfsad kväll... jag kan säga att jag hade förväntat mig mkt mer än hur det blev! Sarah kom hit på eftermiddagen iaf, vi gjorde oss iordning tsm å drack. Mattias blev lite seg, så han kom precis innan bror min hämtade upp oss å skjutsade oss till gävle. Vi hämtade Cissi, sen åkte vi till teknikparken där middagen skulle vara. :) Var rätt god mat, kyckling, sallad å nån sorts potatis. Men dom var väl rätt snåla med käket, man fick inte jättemkt. :P Men var ju även en del folk så. Men det var mkt tal som hölls, spex som gjordes osv.. Sen innan 10 gick vi till kåren. Mkt folk, men jag hade verkligen inte spec kul igår. :S Var inte spec full heller, höll mig rätt lugn igår. Skönt det med för en gångs skull. ;) Rätt dålig musik också.. sen har jag fan fortfarande ont i foten. Måste ringa doktorn på måndag, såhär kan det då inte fortsätta. :P Sarah hade fixat skjuts hem sen iaf, så det var skönt å slippa bussen. :)
Idag ska jag partaja med sis! Ska bli kul! Blir nog lobby för oss. ;) Någon som har nån rolig förfest btw? Hör av er!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0