Hemskt..

Det har hänt väldigt mkt hemska saker den sista tiden tycker jag. Man har läst så mkt.. läste idag om en 20årig kille som dog tidigt imorse, krockade med en timmerbil. Dog direkt.. En treårig pojke som blivit påkörd av sin mamma av misstag hade hänt i förrgår tror jag.. :( En person på mc krockade å dog i söndags.. å även två 19åringar (inte samtidigt) hade dött tidigt i söndags morse.. Tänk vad fort saker kan ske. Det är ju hemskt! Extra hemskt när personer är så unga och dör.. eller barn. :( Skrämmande när man tänker hur fort saker kan ske. Man vet aldrig liksom. Det värsta måste vara för deras familjer.. nära å kära. Tycker man att man själv har problem så äre inte ett skit i jämförelse med hur dom får känna. Finns inte ord för hur jag skulle må om en familjemedlem eller kompis dog. Skulle nog inte vara mig själv på väldigt, väldigt länge.. Hoppas det tar lång tid innan jag behöver vara med om något sånt! Och jag lider verkligen med alla som är med om något sånt här.. tänker på er.. :(

Jajaa.. idag har varit en hiiimla skön dag. Jag å Sarah for till hedåsbadet, och låg å solade hela dagen. Riktigt skönt, lite för varmt ibland bara. Jag lyckades doppa mig med, men var lite halvkallt i vattnet. Sen åkte vi hem å käka bara, så cyklade vi till Sofia. Me like hennes lägenhet! Var inte där så länge, innan vi drog vidare till stadsparken. Satte oss där i solskenet med nåt gäng, Sofia drack folle för hon skulle möta upp Elof å några senare. Jag å Sarah var bara med som sällskap. Vid 9tiden drog Sofia iväg iaf, å jag å Sarah cyklade hem hit och kikade på Fredagen den 13e. Har sett den en gång förut, men klart värt å kolla på igen.. lite småläskig sådär. Jason är bra otäck han. :P Men jag klarar av å sova inatt utan att vara rädd iaf, hihi. :) Ska försöka vakna lite tidigare imorron, idag sov jag till 12, och somnade typ 12 inatt. Men det behövde jag nog också. :)
Får se hur dagen ser ut imorron, som det ser ut just nu ska jag hem till Erika en sväng på eftermiddagen. :) Sen på kvällen ska sis få bleka mitt hår igen. Utväxten börjar bli lite otäck nu. ;P Blondieullis..
Men nuu blir det nog sängen skulle jag tippa på.
Hoppas ni mår bra!
Natti ;)

Kommentarer
Postat av: lillsanna

Blondie ;p Kram!

2009-08-06 @ 13:26:39
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0