Hejssss

Halloj å hej!
Sitter hemma å tar det riiiktigt chill, tänkte lägga mig å läsa snart. Läser boken "i taket lyser stjärnorna" nu, ska läsa den för skolan. Den är ju sååå otroligt bra, går inte att sluta läsa! Tänk om alla böckerna vi ska läsa kunde vara sådär bra. ;) Lika filmen är också hur bra som helst..
Idag har vi haft musik bara, vi fick dela in oss i grupper sen för å göra ett grupparbete. Efter skolan följde jag med Cissi hem, fick se hennes lägenhet, den var supermysig! Så färgade jag hennes hår. Var hemma igen på kvällen. Ringde om foten idag, men dom sa att om den inte är blå eller svullen så är det bara att ha en linda runt, å vänta på att det ska bli bra. Läkningstiden kan ta 6-8 veckor tydligen, låter ju skoj. :S Jag får nog ta på mig ett par fula gympadojor imon, så känns det lite bättre iaf. Struntar i att plugga idag annars, gör det imorron kväll och på onsdag, då jag är ledig. :) Skönt! Den här veckan kommer nog gå fort!
Men nu ska jag göra mig en macka, å sätta mig å läsa boken.
Jag fick lite bilder av Cissi btw, från förra tisdagen när vi festade. Jag var FULL, å det syns nog med. ;) Shit shit. Men dom tre första jag lägger upp är från första dagen på nollningen, iofs var jag rätt bra dragen då med, även om jag inte hunnit bli det ännu på korten:P
Godnatt!






















Kommentarer
Postat av: M

Läckert ;)

2009-09-01 @ 18:48:46
URL: http://mattiasdelltorp.blogg.se/
Postat av: cissi

haha, vilka bilder!



2009-09-01 @ 18:50:22
URL: http://ceclilas.blogg.se/
Postat av: lillsanna

Haha! Ni ser ut att ha riktigt roligt :D! Hur är skolan annars? Känns det som du valt rätt grejj? Kramkram på dej gummsan där :)

2009-09-01 @ 21:22:27
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0