Hejss

Hemma igen då, jobbat 7-14 idag. Rätt så stressigt på jobbet förtillfället, mkt å göra. En urgullig tant gick bort igår kväll också. :( Jag gick därifrån 20.50 å vid 21 hade hon gått bort.. Rätt glad att jag hann gå så jag slapp vara med å se det. :S Dom jag jobbade med, samt två sköterskor hade ju varit med å sett, det hade kommit så plötsligt också. Såå söt tant.. så himla go å snäll. Gick in å tittade på henne idag dessutom, hon låg så fint med en blomma på sig som dom lagt där, å ett ljus å en bibel bredvid. Heeelt stilla. Men hon mådde nog bäst av det som skedde.. Vila i Frid Astrid!
Jaa, nu är det solsken ute iaf, ska nog ta å sätta mig ute i solen en sväng, eller vandra till ICA maxi direkt kanske. Senare kommer Sarah hit, ska vi kika på den sista av de tre filmer vi hyrde i veckan.. hoppas den är bra! Imorron är det jobb 7-14 igen.. sen ledig tisdag. Sen jobbar jag både onsdag, torsdag å fredag, som är min sista dag där för sommaren.. :)
Det blev ju som sagt inte jättemkt bilder från i fredags, men några iaf så jag slänger upp dom. :)









Sötaste paret ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0