Härlig helg !

Förlååååååt för mitt skitkassa bloggande, bloggade varken i fredags eller igår. :( Har inte haft riktig tid eller ork om jag ska va ärlig. ;P
Har iaf haft en underbar å trevlig helg!! :D I fredags jobbade jag till 13.40, jävla udda tid å sluta på. Haha. Var min sista dag där. Shiit vad jag kommer sakna vissa tanter, mina gotanter. :( Men kan ju hända man blir inringd extra nån gång då å då. ;P Jaa, sen på eftermiddagen åkte jag å Sarah till systemet å ICA, vi handlade nämligen tacos till oss å Camilla. Så åkte vi hem till Sarah sen, chillade å kollade på tv först bara. Jag älskar tacos, det går snabbt å göra, å är ju sååå himla gott!! Så åkte vi å hyrde tre filmer också, Asylum, Crazy Eight och En shopaholics bekännelser, som dessvärre inte ville funka i min dvd. :S Fattar inte varför det blir sådär med vissa filmer, dom funkar bara inte i min dvd. Så den ska jag ha pengarna tillbaka på, eller en ny film! Dom andra var skräckisar, Crazy Eight rekommenderar jag verkligen inte, vilken jävla kass skräckis! Men den andra, shit shit ! Hur bra å läskig skräckfilm som helst! Jag vill ju bli rädd för filmerna, inte ofta jag blir det ;P Men den här blev jag faan rädd för nästan! Handla om elever som bodde på ett studenthem som hade varit ett nedlagt mentalsjukhus en gång i tiden. Där jobbade det nån psycho gubbe, som torterade ungdomar. Nu var han tillbaka ute efter de nya... Sååå bra film, rekommenderas starkt !
Hm ja, sen igår så gjordes inte mkt alls på dagen.. Sarah kom hit vid 17tiden, så åkte vi å åt god mat på monroes! Sen runt 18tiden kom Sofia å Camilla hit till mig, vi började förfesta å drack, trevlaaans var det. Jag lyckades t.om tjata med mig Sofia på lobby igår, bara för att jag fick betala in henne. Hon vill ju aldrig följa med annars, så då får man ta till knep. ;) Men innan dess var vi ju på förfest hos Gabriel och göteborgarna! Skitkul, kul å träffa Daniel igen! :) Och jag bara äääälskar deras dialekt ! Håller ni inte med mig, göteborgska lär ju vara den charmigaste å sötaste dialekten?! :D Sen blev det lobby då, var ändå rätt så skapligt med folk igår, trodde det skulle vara skitdött jag men. Kul kul, träffade på en del roliga ansikten också! :) Jag blev bra full igår med, men som tur var var jag mer skärpt denna gång, det var ju inte som förra helgen om man säger så när jag var helt crazy. ;P
Sen blev det mcdonalds såklart, givetvis lär man ju dit efteråt. Å sen hem till Gabriel igen, Sofia stack iväg med Elof hon som hon mötte upp, men jag, Sarah å Camilla hakade med dit iaf. Satt där ett tag, satt å skrattade åt ett sååååååååå roligt filmklipp vi såg på facebook. HAHAHAA FYFAAAAN VAD KUL! ;) Våran kassa humor brudar ;D Sen blev Camilla upphämtad av mamma, jag å Sarah stannade väl 10 min till sen promenerade vi hem till våra places å. Somnade direkt, vaknade dessvärre kl 8.30 imorse. Ändå känner jag mig inge trött.. Kommer nog somna skaplig tid ikväll iaf skulle jag gissa på.
Bilder kommer väl senare eller så, så håll utkik vettja. ;)
Pusss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0