Förkyld! :(

Uuuh, känns som att alla är sjuka nu! Alla på skolan verkar då vara det iaf, inte så konstigt efter flera dagars festande kanske? :P För mig blev det ju bara onsdagen å fredagen, men är iaf sjuk. Har väl smittats av nån säkerligen... Hur som helst, idag var första skoldagen. Verkar ha hamnat i en hyfsad grupp iaf, idag fick vi inte göra så mkt, fick säga våra namn och göra en rörelse till, så skulle alla andra göra så. Å fick rita ett självporträtt av oss hur vi såg ut som små, å sen berätta om bilden. Rätt intressant. :) Så hade jag lååång lunch, mellan 12-15. :P Sen var det bara sitta vid datorn å kolla hur Blackboard funkade, sen åka hem. Jag och Mattias gick ner på stan en sväng, vi måste ju inhandla massvis med böcker nu till alla kurser. Men på akademibokhandeln hade dom helt å hållet slutat sälja kursböcker! Wierd?! Så har iaf beställt typ alla från internet nu, förutom en som verkar svår å hitta.. hoppas den finns i bibblan! Jaja, intressant va? Imorron börjar jag 8.30, ska vi ha drama på förmiddagen, blir nog kul! Sen på eftermiddagen är det Musik. Späännande! Sen hinner jag inte hem nå imorron, för på kvällen är det Vinbrännboll jag tänkte vara med på. Mattias slutar ju 12 imorron, så han hinner hem å duscha å fixa innan han kommer tillbaka iaf, för mig äre knappast nån idé å åka hem. Istället är jag ledig onsdag förmiddag, börjar kl 13 då, medan Mattias börjar 8.30. Lite olika schema har vi. Och jag vet inte huur många böcker man ska läsa nu till en viss tid. Shit, tur jag tycker om å läsa. Iofs inte saker som är tråkiga... men det ska nog gå bra! Ska försöka ta det lugnt med drickat imorron iaf, så jag inte blir ännu mer sjukling.. Nu har vi anmält oss till finsittningen, middagen å kåren på fredag iaf ! Pepp!
Hittade ytterligare några bilder på facebook nu från i fredags. HAHAHHA kolla mina kinder! FYFAN! Matte sa åt oss å göra nåt med munnen. Ser ut som jag har påssjuka ffs! Men det bjuder jag på, kul var det iaf!
Nuu ska jag ta en alvedon och krypa till kojs! Hoppas jag är piggare imorron!
Godnatt Sverige!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0