:):)

Hej å hopp!
Blev en ledig dag idag, å den har varit skittrevlig! Vaknade 12.30 :S haha. Uuh, får ångest när jag sover längre än 12. Men å andra sidan har jag inte sovit mkt de senaste dygnen. Gjorde mig iordning, så tog jag 3bussen till storvik å hem till Erika. :) Fick se hennes nya lägenhet, den var jäättefin! Fick även träffa hennes sötvovvar, å hennes nya kissemiss Sune. Haha den var såå jääääkla söt!!! Shit alltså, var en norsk skogskatt, jättefina färger, typ vit å gul. Så var han hur mysig som helst, å låg i min famn hela tiden jag var där om vi inte busade. :) Annars tog vi det bara lugnt hela eftermiddagen, fikade och hade hur mkt som helst å prata om. Sen när jag skulle hem på bussen så kunde inte chauffören växla hundralappen. :S Men han var snäll å lät mig åka gratis iaf, sköönt säger jag. :)
Så hann jag hem en liten stund, sen gick jag vidare hem till Sofia för att gå ut på promenad. Hennes sweetkatt Oliver hängde dock efter oss en bra bit, å jamade när vi gick för långt , haha :) såå söt. Sen började en film 9 vi kikade på, stolthet å fördom. Dock hur seg å jobbig som helst. :S Väldigt fin film liksom, gillar när det är sådär gammeldags. Men njääe. Så nu är jag bara hemma.. ska väl krypa ner i sängen snart. :)
Imorron äre jobb  14-21..
Nattinatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0