Dåligt

Yeah, sorry, det har varit taskigt med uppdatering nu. Inte hunnit helt enkelt. Nu sitter jag här hemma, ska krya till kojs alldeles strax. Känner mig lite småfebrig jag. :( Blev å känna det ikväll.. vill inte bli sjuk nu när jag ska in på nollningen imorron igen! Jag skippade den idag iaf, kände min kropp inte pallade med det. ;P Men igår (onsdag) var jag där! Jag hade så oerhört skoj! Om ni nån gång börjar plugga, får ni absolut inte skippa nollningen, för det är sjukt kul! Hamnade i en jättebra grupp med trevliga människor, vi blev valda till djur så vi blev apor. Gjorde sånger å ramsor som vi gick å sjöng högt. Så körde vi femkamp, å vårt team vann! :D Så sjukt bra! Bäst var vi! Jätteroliga grenar var det. Bland annat stövelkastning, blindbock å att man skulle knyta fast ett rep i varandras fötter, gå på led å varva å sen tilbaka. Yees! Så sen gick vi till tältet, där det var folk från fler program så var vi där å dansade å hade skoj! Får se vad det bjuds på imorron, tror det var nå hawaiitema. Jag har inget å klä ut mig till, haha. Så det får gå ändå. Å sen blir det väl kåren efteråt. Mjaee.. Men sen tappade jag bort min mobiltelefon igår. :( jag lyckas ju jääämt! Så den är helt gone.. jag har köpt mig en ny idag iaf.. lovar jag kommer hitta den andra imon eller nåt.
Jaa, idag har varit en rätt chill dag iaf. Inte hänt så mycket. Umgicks med Camilla lite på eftermiddagen, träffade Sofie å hennes boy nere på stan en sväng, å ikväll har det varit film bara.
Men nu ska jag sova!
Godnatt dudes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0