Dags igen!

Jaa, nu lär det bli nåt inlägg iaf! Jag hinner helt enkelt inte, saker å göra hela tiden känns det som. Var iaf inne i gävle igår igen på nollningen, mamma å pappa skjutsade in mig å Mattias vid halv 5tiden. Så kommer vi dit å får reda på att dom skulle samlas kl 18 istället, dom hade ändrat. Så blev å sätta sig på en bänk å börja förfesta istället då. ;) Var inte lika mkt folk igår som i onsdags, å vi var inte indelade gruppvis utan alla satt tsm å drack. Trevligt det med. Gjorde väl nån övning bara när vi fick i uppdrag gruppvis å få tag på olika saker.. typ, en kondom, en sockerbit osv. Gick nog inte så bra för vårt lag denna gång. :P Sen så hamnade jag å Matte på en förfest i nån studentlägenhet, jag minns inte ens hur vi hamnade där, ännu mindre vem som bodde där?! Var inte så mkt folk, men några iaf. :D Jag å nån kille bestämde oss för å göra kullerbyttor över någon bänk av nåt slag, å det gick bra hela tiden, å var skitkul. Tills vi vände på den så den stod åt andra hållet, å jag ramlade på rumpan, å slog i min vänstra fot skithårt. :S Så idag har jag oooont! Kom å ge mig fotmassage? ;) Vet inte om jag stukat den kanske.. Hoppas det blir bättre iaf. Gick till kåren efter det, trodde inte jag skulle klara av å dansa men det gick faktiskt rätt bra ändå. Jag å Matte hade skitskoj vi! :) Tog 2.15 bussen hem.. Det regnade men jag var iaf såå sugen på donkenmat så dit gick jag mitt i natten i regnet med en ond fot, innan det stängde. Sen hem å sooov. Är nollning idag igen, idag ska dom grilla å lyssna på trubadur å sen äre väl kåren igen. Men jag stannar hemma idag.. Inget festsug alls, å känner min fot skulle nog inte palla det heller. Får se vad som sker idag istället.. ska nog åka hem till mamma å dom en sväng, träffa min Betty Boop! Saknar henne! :)
Så på måndag delas vi in klassvis, och då börjar kursen Estetiska lärarprocesser. Är bild å drama å sånt, så det blir nog kul! Får se vilka man hamnar i samma klass som, hoppas det är någon man varit med i samma grupp som under nollningen åtminstone.
Sen nästa fredag äre middag å finsittning. Jag ska skriva upp mig tsm med Sarah på måndag tänkte jag, för man får ta med sig någon. Så kåren efter det.. blir skitkul!
Men nu ska jag laga mat!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0