yoyo.

Blev en ledig dag idag. Fasen vad skönt lär jag säga. Det behövs nu.. Vaknade inatt å hade jätteont i halsen, känns inte som nåt virus, mer som två klumpar där som gör det svårt å svälja. Så var mina ögon cp också, helt vattniga. Å är rätt röd i dom idag, så har baddat med massa vatten.. Vet inte vad det beror på, om det är en ögoninflammation på g? :S Som jag hade typ hela förra våren.. gick t.om utan smink på krogen en gång. ;P För jag har aldrig lidit av pollen förut, så tror inte det kan vara det.. Näsan rinner ju inte iaf. Är inte allergisk mot nåt heller. Så antar det beror på att jag gråtit rätt mycket. :( Så jävla dålig jag känner mig, fyfan. Finns väl dom som hatar mig nu å.. jag förstår er! Men jag är en BRA människa egentligen! Bättre än många andra... även om jag inte känner mig så just nu. :(
Mjaa, legat å chillat hela morgonen, läst lite noveller i Frida story, dom är alltid lika bra! Ska väl ta å göra nå mat nu snart, sen ska jag vänta på att Camilla slutar så vi kan åka in till valbo en sväng. :) Fått lönen idag.. apropå det kan det vara smart å betala lite räkningar med. ;) Så blir det väl lugnt senare bara.. måste köpa hörlurar så jag kan lyssna på min mp3, dom gamla har gått sönder. Så ska jag kanske gå ut på en lååång promenad ikväll med hög musik. Rensa skallen lite.. Ska ta mig till trebo nån dag i veckan å springa lite också tänkte jag. Måste bättra på kondisen känner jag. :P FORT FORT ska jag springa, å inte tänka nå förtillfället..
Hm borde väl lägga upp nån bild från festen, men alla bilderna på mig blev kassa. Så det blir nog inget ;) Ni som vill se bilderna ändå från festen får kika in på Johannas blogg istället, hon finns väl under mina kommentarer nånstans här. :)
Men slänger upp en skitfin bild på henne å min kära syster iaf!
HA en underbar dag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm ska också börja springa :))

2009-04-27 @ 13:58:32
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0