Yees.

Nu kom jag precis hem, varit en sväng hos mor å far, efter att jag kom tillbaka från gävle. Måste röja upp lite här, är ju inte alls i denna lägenhet längre så kan vara rätt dammigt å småstökigt. Så kommer Sarah och Johanna till kvart i sju, Camilla å Sofia lite senare. :D Har svårt med mitt klädval idag, inte alls nöjd. :S Hoppas Camilla har nåt jag kan låna.. uusch, vill ha kläder! Blir att åka tillbaks till gävle imorron iaf, blir första natten på länge jag sover utan Fredrik. :/ Men det är som det är. :) Man behöver kvällar med bara tjejer ibland, man måste nästan det tror jag. :D tihi.
Har ej tid å skriva mer, ska äta nu å sen göra klart här!
Ha en bra kväll! Ses vi ute på nån pub?? ;D
Kramiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0