Wow wow.

Haha, var tvungen att ha mitt och Lindas ord som rubrik där. :D Är hemma hos Fredrik å tar det lugnt jag bara, men sitter å messar med henne, som är lite fyll och är på interpool. Låter som att hon å Henrik kommer hit å umgås en sväng, trevligt! Jaadu, idag jobbade jag till 15. Direkt efter det åkte jag till gävle och hem till bejb. :) <3 Vi tog det bara lugnt först, snackade åså. Sen var vi till systemet en sväng, å till Lidl för att köpa mina favoritchips. Hem igen, så drog vi till Cheers och åt mat. Jag åt fläskfilé, pomfritt, beasås, sparris å räkor. MUMS ! Mätt blev man å. Sjukt mkt folk var det där, så läänge fick man vänta på maten. Men är ju fredag å löning så. Sen efter det gick vi ut på kvällspromenad. Så himlans underbar kväll ikväll, MYS! Mötte en gullig tant på vägen med en liten vit chihuahua. SÅÅÅ SÖT! Blev ju förälskad nästan. Så var tvungen att stanna å fråga lite om den, å få klappa lite på den. Ojojoj. ;D Gulligt värre! Så mötte vi en till kool hund senare, som var lite orolig när vi gick bakom dom. Kommer inte ihåg namnet på rasen.. sjukt söt var den iaf. Verkade lite mer aggressiv kanske.
Jag är PEPP till imorron! Tagga järnet!
Nu får vi se om vi får nå besök eller inte, annars drar vi igång en film å myser.
Kommer somna som en stock ikväll, efter dessa tidiga dagar man gått upp.
Hoppas ni har en bra kväll. SUP LUGNT, alla som super. ;)
Kramsss!

Kommentarer
Postat av: Johanna*

Tack babe! TAGGA! ;D

2009-04-25 @ 12:03:01
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0