Workat.

Tja!
8 imorse blev jag uppringd av hagaströmsgården om jobb, var rätt inställd på att det inte skulle bli nåt idag när det är påsklov å många barn är lediga. Sen var det soligt med, så hade varit skönt att vart hemma och solat. Men vad gör det när man kan vara ute på dagisgården hela dagen istället med massa gulliga barn. :) Så var där 9.30 å slutade 17.30.Så ringde ängsbacken idag om sommarjobb med, wee. :) Först ska jag jobba vecka 26-28, sen har jag en ledig vecka v. 29. Sen jobb igen mellan vecka 30-33. Perfekt med en ledig vecka där mitt i juli med, kul att hon kunde fixa det! Får man planera in nåt skoj till dess, typ åka till stugan, sthlm, iväg på en roadtrip eller vadsomhelst? ;D Annars är det himla skönt att bara vara med.. spec om det är fint väder, kunna åka å bada å bara ta det lugnt. Men när man ändå vet att man är ledig där så vill man ju planera nåt. :) Kanon kanon! Så imorron ska jag med Linda och jobba som assistent åt grabbarna för första gången. Det ska bli kul, men lite pirrigt är det må jag säga. Första gången jag är assistent på det sättet hemma hos någon. Får hoppas det går bra. :)
Mjaa, sen jag kom tillbaks till Freddan idag har jag inte hunnit göra så mkt, vi har käkat å sett på färjan bara. Ska nog se på ballar av stål som börjar 10. :) Lite småkul det! Så blir väl sova sen bara.
Såå ska väl återgåå.
Skrivs mer imorron.
Godnatt later sverige. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatering då :))



Jajjemensan, här kan man grilla.. Iaf veggie burgare ;) Grr

2009-04-07 @ 18:04:39
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Johanna*

va snygg blogg du fått!! :)

2009-04-07 @ 18:45:27
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0