Underbar dag!

Seriöst, vilket sjuuukt underbart väder det är ute ! Sååå skönt! Älska! Snälla, låt det vara såhär hela våren å sommaren nu så blir jag tacksam. Nån dag emellanåt kan det få regna lite, men snälla, sol å värme behövs i vår och sommar.
Vaknade redan 10 idag, skönt å vakna hyfsad tid en sån här dag. Låg å myste lite, sen gick jag upp och duschade. Så satte jag mig i bikini på balkongen i bara b-h och solade sen. Mmmm...
Så sen har vi varit nere på stan en sväng, kom precis hem igen. Köpte ingenting förutom kött å potatissallad, ska grilla ikväll med Linda innan vi dricker. :D Så får se, Henrik å Said skulle iaf komma med.
Nu har jag färgat mitt hår ännu lite ljusare också, var ju rätt mörkt på en del ställen..blev väl sådär, ska färga det igen sen tror jag för tog inte riktigt överallt. Orkar inte knäppa nå bilder nu, får ni se imorron, blir väl en del ikväll kan jag tro.
Men nu ska vi äta mat, sen bara chilla å äta glass. Å sola lite till. ;)
Ha en great dag !
Kramis !

Kommentarer
Postat av: salkciN

Bikini med bara B-Hn? Är det bara jag som tänker konstigt, eller försöker du sola musen? ^^

2009-04-05 @ 04:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0