Tvättar å tråkar.

Mm, men man lär ju göra sånt ibland med. Har rätt trist här hemma nu, vill gå på donken å äta, men hittar ingen som kan. :S Så jag får väl dra dit själv då, å ta med mig hem. Blev så sugen på en lilla menyn. :) Städas behövs det göras här med.. dammsugas iaf. Suck, jag har ingen energi. Men det måste göras. Jobbade idag, gick himla fort. Imon är sista dagen där för veckan, går samma tid då som idag, så det går nog fort. :) Dom är så sööta, småpluttarna. ;P Dom tog mitt nummer idag med, så dom kan ringa mig mer sen. Går gärna dit mer. :)
Btw, kan nån förklara för mig hur fan man bara kan få 8870 spänn i lön när man jobbat 147 timmar i mars??? :S av gävle kommun. bajsa, hade väntat mig minst 10.000. Mer ska jag ha också, ringde till kommunen idag men inget svar, ringde rätt sent. Talade in på svararen att dom får ringa mig imon, för jag ska fan ha MER pengar! skit på er!
Nu ska jag fortsätta tvätta och köpa mat!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan knepigt ullis !! men du får ringa de kanske har missat nån lapp osv... minst 12 ska du ju ha. vafa haha. knepigt.

2009-04-23 @ 22:43:15
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0