Trötter.

Mjoo, var nära å somna på min rast jag hade idag. Lade mig ner med huvudet i armarna på bordet, och var nära att slumra till. Men gjorde det inte, vilket kanske va tur. Inte alls bloggsugen heller, Sofia är dessutom här på besök så ska väl vara lite social med henne. Jobbade iaf 9-17 idag, lite jobbig tid det. Börjar hellre tidigare å slutar tidigare. Men imon å fredag går jag 7.30-15, så det är bra. Så imorron ska jag nog köpa dricka med till lördagen. Tagging tagging. ;) Ska bli så kul.
Är lessen men orkar inte skriva så mkt mer idag.
Saknar Fredrik! <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: linda smith

men du ska ju få träffa honom imorgon ju :D wehoop.- får se sen om du är inne på msn. ;)

2009-04-22 @ 20:37:21
Postat av: Johanna*

Såg dig idag! :)



tagga till lördag :) då får du inte vara ledsen :(

2009-04-22 @ 21:28:12
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0