Trixar.

Jahaja, nu sitter jag här med en hålhatt på huvudet, ska göra en maassa slingor.. eller Linda rättare sagt ska göra det. :P Fick ju lite halvgult hår sist jag färgade det, å vill ha det mer blont. Yesyes, så blir nog bra. :) Jobbade tidigare, gick vääldigt fort. Så sen har faktiskt jag å Fredrik varit på en lägenhetsvisning, hihi. Han funderar ju på att flytta till en lika stor lägenhet han har nu fast en bostadsrätt. Den var riktigt fin, men är ju inget bättre än vad han har nu tycker jag. Men sen har dom räknat på att det ska bli mkt billigare årsvis, så vi får väl se då. Sen efter det hämtade vi upp Linda och drog till donken. Mumssss. Så var vi en sväng till Sandviken, glömde säga det igår, men Fredríks bil gick ju igenom besiktningen weeehoo. Så nu kan man vara ute och böna runt. ;) Behöver inte jag ha lika brådska att hitta bil heller kanske. ;) Yess. I Sandviken var vi iaf bara in på ica en sväng, och hem till mig en snabbis. Dags för storstädning där snart, jaaa. Nuuu har jag tyvärr inte tid att skriva mer, ska göra klart håret.
Ha en bra kväll !
Kramsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0