Treevlans.

Jahaaja, det blev en treevlig kväll ikväll. :) For hem till min familj på lite påskmat, så kikade vi på Sandor slash Ida. Sett den filmen ett antal ggr, men den gick på tv ikväll, å den är bra så var bara att kika igen kände jag. Såg det mesta av den iaf. Sen var vi ut och bönade bil med Camilla å Stefan. :D For runt stan en sväng, å mot årsundahållet. Hög musik, öppen taklucka å dunka dunka. ;D Det är nice med takluckor på bilar, kan man ställa sig upp å tjoa. Så hade ju jag på min gamla bil med.. om nån annan körde då så var det skitskoj att ställa sig upp så man syns ovanför takluckan liksom. :P Haha. Men skulle inte våga det i stan, blev alltid på typ skogsvägar. Skoj skoj.
Mhm, sen så spelade vi Fia med knuff med Mamma å Camilla. Haha, mamma söp typ ner Fredrik. ;D Skitkul! Haha. Han säger nej till en till drink, men för hennes del är det bara att hämta fler, där hade han inget val inte. Jag drack inte en droppe jag, men hade trevligt ändå. Brukar alltid säga att jag avskyr att vara nykter bland fulla folk, men med mamma är det inte helt fel ändå eller. Människan är braaa rolig full alltså. :P Fredrik blev nog lite full han med, men det märktes då inte. Åkte hem till mig efter halv 12 iaf, så har jag hunnit dammsuga å gjort lite finare här. Är ju aldrig i denna lägenhet mera, så såg för hemskt ut. Men nu går det iaf att vara här. Knäppte lite kort idag med, men det är slut på batteri i kameran, så ni får vänta till imorron. ;D Vad händer IMORGON då? :)
Själv ska vi bara ta det lugnt först, sen så fyller min kära farmor 78 år, så blir lite kalas där. Sen efter det blir det ännu en påskmåltid, fast hos Fredriks föräldrar denna gång. :) Antagligen den sista påskmiddagen för i år. Hoppas jag. ;P
Men nuu ska jag ta å krypa ner i sängen hos älsk. Han ligger redan å sover sött. Känner ögonlocken är bra tunga nu. :P
Såå, än en gång, godnatt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0