Tjobre!

Inte blivit nåt bloggande idag, inte haft tid typ. Först jobbade jag till 16, det gick fint. Vissa saker är bra där, vissa mindre bra. Det funkar iaf. Det bästa stället är iaf häcklinge förskola nu, där trivs jag gumdomligt bra! Mhm, sen åkte jag hem till mamma en sväng. Var där bara en kortis, sen åkte jag och handlade på ICA MAXI och sen hem. Ätit spaghetti och bacon idag.. äter inte lika god mat när man inte är hos Fredrik. <3 Där äter man oftast god och lite mer avancerad mat. Trivs så enormt bra med honom, och i hans lägenhet med han. :) Verkligen, det är mitt smultronställe ;) tihi. Men nu är det som det är, så det är bäst för oss båda för tillfället.. På fredag ska vi ses en sväng iaf. :) Saknar honom!
Ja, nu har jag köpt mig en Frida story också, som jag skrivit om förut, så är det världens bästa tidning. :D Läsarna själva skriver noveller å skickar in, blir man med så kan man vinna upp till 1000 kr. Det handlar om massa olika saker alla noveller.. drama, erotik, romantik, läsarnas egna berättelser, övernaturligt. Övernaturligt är oftast bäst nästan. :D RYSA! Apropå rysa, har ni nåt som ni verkligen ryser av? Behöver inte vara nåt läskigt så liksom.. men nåt jag verkligen ryser av är när man känner man har torra händer, och sen efteråt ska ta i sand typ? Jag hatar iofs att ta i sand överhuvudtaget, tycker det är såå läskigt när det ska komma in mellan naglarna! :S Uscha.. Lika många älskar att gå barfota i sand, själv tycker jag det är riktigt läskigt!! usch usch! Måste jag tvätta fötterna fort som attans! ;P mjaadu, knepigt sånt där.
Imorron jobbar jag 9-17.. skönt å få sova nån timme extra. Efter det vet jag inte, ska nog in på systemet en sväng. :) hoho. Så blir det väl bara hem å chilla, som man gör varje dag numera. Vi har väldigt mkt att prata om, sen går tiden så sjuukt fort jämt!
Jadu jadu, kikade andra avenyn nyss. Ska väl sova om nån timme .. Läsa lite noveller först åså ;)
Slänger upp en lite drygt två veckor gammal bild på mig, åså lite Freppan ;) Lite mörk, men det är sånt vi får leva med.
GODNIGHT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa jaa :)) blev mintu- kan berätta på msn vad jag hade för mig. finns ju folk som snokar ;))



Åhh, jag ryser av pussar i nacken , och av blött bomull. Uhh.

Hatar duu sand, tkr det är härligt ja ;)

2009-04-22 @ 12:37:05
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0