SOLEN <3

Jag älskar solen, den är min bästa vän. Och nu finns den här för mig, det är ju underbart. ;) Suttit å solat på balkongen nu i kanske två timmar. Fått lite färg iaf, men lite mer får det väl bli allt innan jag är klar. ;) Så ska vi väl gå och köpa glass snart kanske? Sen bara chilla.. Så blir det Sandviken senare. Ska dit å röjja upp lite i min lya, ser ju för hemskt ut. :P Så blir det hem till min familj å äta lite påskmat. Ev ta hit Betty till gävle om jag får som jag vill. ;D Får se om hon vill åka också.. Fredrik är ju så rädd att hon ska klösa på soffan. Men man har väl kollen. :P
Jaani, igår blev det bort till Brynäs å hem till Hanna på förfest. Mötte upp Linda och Christian, så vi hakade på dom dit. Var lite folk där, rätt trevligt, men det blev inge krogen för mig å Fredrik sen. Kände mig lite sugen ett tag där men jag kände fan inte av ett skit fast jag drack. :S Drack iofs inte så mkt, vi hade en 20 % vodka, så smakade jag lite öl där med. Jag som brukar vara lättpåverkad, inte igår inte. Så kändes rätt kasst å betala in sig på krogen när man inte blev nå partysugen. Väntar till den 25 nu. :D Så är det sista april sen å, man hinner ju. Så vi drog hem å såg halva filmen av Me and Marley istället, en ny film med Jennifer Aniston och Owen Wilson eller vad han heter. :P Handlar om att dom skaffar en riiiktigt olydig labrador, rätt så rolig. Men var för trött sen, så blev att sova istället. Ska se andra halvan ikväll kanske.
Inga kort blev det igår heller, vi glömde kameran. Men kan slänga upp en från våran goda mat vi gjorde igår! Grillade fläskfilé. MUMS eller vad? ;P
Nääe, nu ska jag bege mig till min bästa vän igen. :)


Kommentarer
Postat av: linda

såg gott och sommrigt ut!

2009-04-11 @ 17:35:05
URL: http://lindachristines.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååhh vad den dær køttbiten så god ut då :) vilke hanna ær det på brynæs du pratade om? hanna johansson lr? :)det ær ju min væn ! ;) thii. Om linda inte ær snæll mot dig på jobb så sæg till så skæller jag på henne ;)

2009-04-11 @ 23:34:20
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0