Snabba ryck.

Shit, vad jag jääämt ska stressa. JÄMT. Fast jag ändå inte har nåt å stressa till, vet jag att jag ska iväg ut på kvällen vill jag göra mig iordning så fort som möjligt jämt, så man har det klart sen. 3,5 timme till vi ska åka nu, jag är nästan klar men ändå känner jag mig stressad. Ska hem till mor en sväng nu iaf, snacka lite skit med Camilla. Så åker jag hem sen, så hoppas jag pappa skjussar mig, Camilla å Thomas (Camillas kille) till Johanna sen. :D wow wow! Tagga järnet gott folk! Men ni får ha en underbar dag/kväll ! Ses ute kanske !
Btw, ringde om min lön igår. Hade blivit nå krångel med papperen så får över 4400 extra den 6 maj. :D Wihoo! Tur man har koll säger jag !
BAJ BAJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0