Smärta.

Alltså det är inte sant, jag har såå sjukt jävla ont i min fucking hals ! Inte alls virusont, utan det är halsmandlarna tror jag. Inget hjälper heller. Känner mig helt förstörd. :S Rädda mig nån !
Jajaa, var ett antal timmar sen jag skrev sist. Över ett dygn sen äre ju. Vad har jag gjort sen dess då? Har varit å sprungit i trebo igår med bror. 2,5 km .. var jobbigt, men skönt efteråt! Måste verkligen komma igång mer med springningen! Det är ju så sköönt egentligen. Så på kvällen igår var jag ute på en långpromenad. Med hög musik. MYS ! Var så fin kväll igår ! Och dagen idag var underbar.. jobbade på lergöken, mellan 8-13.30. Var trevlaans. Mhm, så blev det köpis en sväng efter det. Hittade nagellack, rakhyvel å en svart klänning iaf. :) Lite saker åtminstone. Så kom Fredrik hem till mig idag.. hämtade lite saker han har här. Känns så bra att vi kan prata å skratta som riktiga vänner nu iaf. :) Blev en pizza också. Fettisullis ! ;)
Jadujadu, imorron blir det nog inge jobba iaf, om halsen ska vara såhär hemsk. :S Fan .. bara det inte är en halsfluss på väg! Har aldrig haft det ens ja, nån gång lär väl vara den första kanske. :S ORKA.
Nej jag är inte på humör för å skriva när jag har ont. Sorry !
Ska väl försöka sova.
GODNATT !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0