Skriver...

Väl liiite till då iaf. :p Hann ju inte så mkt först. Men nu är vi tillbaka hos Fredrik igen. Han håller på att färga sitt hår mörkare nu, var ett himla färgande idag. ;) Snygga blir vi.. men vi gjorde bara slingor på mitt hår, så tänkte vi färga en till färg som tar bort allt det gula, men klockan blev för mkt så det tar vi på fredag istället. :) Blir man fin till påsken. Somrigt å vara lite ljusare på sommaren. ;) Hade ju funderingar förut på mörkbrunt hår, men det kommer säkert nån gång det med. Kanske till hösten/vintern, vem vet.
Jaa, vad händer i påsk då gott folk? Själv har jag inga idéer, blir inget partaj iaf. Ska hem till mina päron på lördag å äta mat, dricka nåt gott kanske. Så ska vi ev till Fredriks föräldrar nån annan dag och äta påskmat som det lät.
Jag tycker om påsken!

Den är sååå mysig! Imorron är det skärtorsdag dessutom, vilket får mig att minnas x antal år tillbaka när man gick påskkärring. Haha! Kommer inte ens ihåg vilka jag gick med, vet att jag gick med kära lillasyster typ varje år iaf. Så sjuukt mysigt å trevligt. Så var det alltid fint väder också.. imorron hoppas jag på sol! På påsken ska det vara sol. Gult som kyckligen. ;) höhö. Måste handla påskgodis! Får bli konsum imorron efter jobbet. Slutar 16.
Wee, jag fick tillbaka 870 spänn på bilen, för försäkringen också btw. Mer pengar behövs ju alltid. :D
Men funderade om jag skulle lägga upp nån bild, men jag hittar ingen, så nääe det blir imorron istället. Har ju faktiskt blivit en snyggare blogg iaf! :D Men kommentera mera. ;D
Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Lill-Sanna

Sicken snygg blogg du har ;)!! Måste också ta och designa om min lite... vet bara inte riktigt hur man gör.. tips?

Haha vill du också bli av med det gulaktiga i håret.. samma här, ska fixa det snart troligen..

Imorgon fyller Alexander 10år, och på lördag fyller Henriks kusin 30år, så det blir kalasande för min del =)... påskmat på söndag troligen...

tack för smset förresten, Henrik vill inte heller ta kort på mig så jag skickar en påskhälsning här istället.. GLÀ PÅSK! ;D

2009-04-09 @ 13:25:35
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0