Skoj igår!

Taack för en supertrevlig kväll igår, alla som jag festade med! Såå trevligt.
Blev ju förfest här hemma hos Fredrik. Jag drog till Linda en sväng först, för hon hade löshår hemma som jag skulle få låna. ;D Blev sååå fint. Jag har ju nyligen klippt mig, vilket jag tycker är lite halvkort, även om det inte är så kort egentligen, lite längre än axlarna. Och där hade jag turen att hon gillar att hålla på med hår å frisyrer, så då fixade vi det. :D Nu vart jag sugen på att sätta i riktigt nästan, är så dyrt bara. ;P Har ju haft hårförlängning förut, men med lim. Det råder jag ingen att prova, ska man ha så ska man ha med clips som jag hade igår, eller sy in på riktigt. När jag hade med lim trodde jag att jag skulle få klippa av mig allt hår där ett tag, lite smått panik. För fick jordens klumpar i mitt vanliga hår å det såg hemskt ut. Som tur var löste det sig när jag gick till en frisör som hade sprit som löste upp klumparna. Men håret var ju iaf inte det fräschaste efteråt, och det blev rätt kort ändå. Men sen är det ju dom som haft lim som det har funkat för med. :)
Aja, efter vi var klara med det så cyklade vi hem till Fredrik och började grilla. Såå gott :) Potatissallad och fläskkarré. MUMS ! Så började vi dricka lite.. jag blev faktiskt rätt normalfull igår, sköönt må jag säga. Så sen kom Lindas kompis Michelle, trevlig brud ! :) Så kom även Robin, Henrik, Said och Saids kompis sen. Och till sist kom Lindas andra kompis Hanna, också jättetrevlig tjej. Så det var kanon. Vi lekte lite Sanning å konsekvens på min begäran, dock var inte alla så pigga på idén men några frågor fick vi fram iaf. Haha.
Så gick vi till slick city sen.. mkt mkt folk! Väldigt trångt där, men KUL var det. Dansade å röjjde. ;) Fast alla som var här innan hängde inte med dit, av grabbarna var det bara Fredrik å Henrik.
Efter krogen gick jag å Fredrik till mcdonalds en sväng, sen hem bara. Sooov.
Händer idag då? Inte alls nå fint väder idag. :/ Men kan ju inte vara på topp jämt. Men hade varit najs å solat lite till.
Blir väl bara ta det lugnt med älsko, se lite gossip girl och chilla.
Ska väl bjuda på nån bild från gårdagen med, men blev inte så många knäppta. Linda har fler på sin kamera. ;)
Sen hade nån kommenterat som jag inte ens vet vem det är, och frågat om min solning igår. Jag skrev ett litet fel där såg jag nu, jag hade skrivit att jag satte mig på balkongen i bikini och solade i bara bhn. :S hahah. Och NEJ, jag hade byxor å mig med ! Du kan väl säga vem du är också? Man blir alltid lika nyfiken!
Men men, blev inte skitmkt bilder igår från denna kamera som sagt, men kanske kommer fler senare om Linda skickar över. :D
Take care !





Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin du var gumman! <3

2009-04-05 @ 17:02:34
Postat av: Lill-Sanna

Vad fint håret blev när du blekte det=)! Fint med hårförlängning också... senare idag ska även jag bli ett ljushuvud förresten :P..

2009-04-05 @ 18:40:09
URL: http://sannawelen.blogg.se/
Postat av: salkciN

Hahaha... Då var den där bikini-frågan klar och tydlig. Det roliga är att du inte lyckas klura ut vem jag är ^^ Det står ju mitt framför näsan på dig, blondinen får väl tänka lite! :P

2009-04-05 @ 23:24:33
Postat av: Anonym

Mjaaa. :)) tycker inte om de där bilderna haha :)) men jag överlever.. Grrr

2009-04-07 @ 18:03:44
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0