Skärtorsdag.

Höhö, rolig rubrik njääe. Inte fantasifull iaf. Skönt å mysigt med skärtorsdag, nu är jag ledig ända till måndag. :) weehoo. Jobbade till 16 idag, sen var jag å Fredrik till willys och storhandlade. Så ikväll har vi ätit prinskorv, köttbullar, potatis, ägg å skagenröra. Riktig påskmåltid! Mummimums. Får se vad morrondagen har att erbjuda? Jag hoppas på fint väder, så man kan ta en låångpromenad nånstans. MYS! Så ska jag hem till Linda och färga klart mitt hår, så det blir fint nån gång. :) Sen på kvällen hoppas jag på besök av älsklingssarah! MISS U!
Nu ikväll gör vi inte mkt, ätit lite godis, är ju faktiskt påsk snart. ;) Och så ser vi på Adam och Eva, den går på tv nu. Rätt rolig den. :D Nu börjar den igen, så ska väl återgå. Blev inte så mkt skriva just nu, men det kommer mer sen eller imon. Den som läser får se. ;)
Najs evening to u!
Tjingen!

Kommentarer
Postat av: Johanna*

sv. klart ni är :D

2009-04-10 @ 14:24:33
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0