Shit.

OMG, jag är så sjukt trött just nu! My god my god.. ögonen är tunga! Vaknade ju 7.30 imorse, kunde verkligen inte somna om, som vanligt när jag druckit kvällen innan. Men så hade jag väl typ hela skallen full av tankar dessutom. Åkte till gävle senare, har pratat ut med Fredrik en massa. Vi har det väl inte kanonbra just nu i vårt förhållande, så det är lite knas där. :( Tyvärr.. inte det att jag inte älskar honom, för jag älskar honom sjukt mkt. Han är världens bästa kille. Men vi känns olika.. har jag känt i några veckor nu. Så i veckan ska jag bo i Sandviken, å han hos sig.. Så vi får ta oss en funderare båda två. Vill ju verkligen att det här ska funka!
Jobb imorron, går 9-16. Får se hur det är på det där dagiset då. :) Blir nog trevlans!
Såå nuuu äre dags att sleepa. ;P
Sov sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0